19.Yüzyıla kadar çocuklar için ayrı bir giyim sektörü ve çocuk modası diye bir kavram yoktu. O dönemlerin çocukları büyüklerin giydikleri kıyafetlerin ufaltılmış kopyalarını giyer ve ortalarda ufaltılmış yetişkinler gibi minik takım elbiseler ve minik gece kıyafetleriyle gezerlerdi.
Çocuklar için özel olarak elbiselerin dizayn edilmesi fikri son yüzyılda başladı ve üretici firmaların uygun algı yönetimi uygulamalarıyla insanlara kabul ettirilerek günümüzün anne babaların en çok para harcadığı son derece karlı bir çocuk modası sektörü doğdu.
Doğru bir Algı Yönetimi planlamasıyla daha insanların dahan önce ihtiyaç duyduklarını bile hissetmedikleri bambaşka bir moda ihtiyacı oluşturabilirsiniz.
Örneğin istenirse hiç bir özelliği olmayan beyaz bir mendili bir kaç aylık bir algı yönetimi çalışması ve uygun tanıtım yatırımıyla yaygın bir moda haline getirmeniz mümkündür. Önemli olan nerelere dokunacağınızı bilmenizdir.
Piyasa şartlarının zorlaştığı dönemlerde yeni algılar ve yeni ürünleri ortaya koyabilenler kazanacaktır. İşleri hep alıştığı şekilde yapmaya çalışan ve yeniliklere kapalı kişi ve şirketlerde kaybedecektir.
Algılar duyguları ve duygular kararları etkiler.
Algı Yönetimi Eğitimleri için :
AYÇA KURU AKADEMİ
https://aycakuru.com.tr/
Tel: 0554 280 44 84
Yorumlar
Yorum Gönder