Ana içeriğe atla

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARININ YÖNLENDİRİLMESİ EĞİTİMİ


İnsanlar kendilerine sunulan ürün ve hizmetler hakkında satın alma kararı verirken önce duygularını sonra mantıklarını devreye sokarlar.Bu psikolojik durumdan hareketle kurumlar düzenledikleri kampanyaları planlarlarken uygun stratejilerle çeşitli duyguları ürün ve hizmetlerine katıp özel bir imaj uyandırarak tüketicilerin davranışlarını yönlendirebilir.Bu dizayn ve yönlendirme stratejilerinin belirlenmesinde Algı Yönetimi psikolojik prensipleri uygulanır.

Tüketicilerin satın alma kararı vermelerinin arka planında yatan psikolojik yapılanmayı doğru analiz ederek kendi ürün ve hizmetlerini bu yapılanmaya göre konumlandırabilen firmalar kısa zaman içinde sektörlerinde kolayca öne geçme şansını elde eder.Bu sebeple Algı Yönetimi konusunda alınacak her eğitim ve kazanılacak her bilgi firmalar için stratejik önem taşımaktadır.

Tüketici Davranışlarının Yönlendirilmesi Eğitimi firmaların satış pazarlama,üretim,müşteri ilişkileri halkla ilişkiler ve reklam departmanlarında görev yapan profesyonellerin alması gereken olmazsa olmaz kurumsal eğitimlerden bir tanesidir.

Algı Yönetimi Uzmanı Aydın Serdar Kuru tarafından Algı Yönetimi psikolojik prensipleri göz önüne alınarak ve dünyada bu alanda yapılmış çalışmalar incelenerek oluşturulmuş Tüketici Davranışlarının Yönlendirilmesi Eğitimi  9 Psikolojik Yönlendirme Tekniği doğrultusunda ve Algı Yönetimi unsurlarıyla desteklenmiş özel bir eğitimdir.

Firmaların  Tüketici Davranışlarının Yönlendirilmesi Eğitiminden kazanacakları olası avantajlar aşağıdaki gibidir

a) Firmanın, Üretim ve Satış Pazarlama Departmanlarının tüketicinin psikolojik karar verme mekanizmalarını göz önüne alarak çok daha etkili ürün ve hizmetler sunabilmesi. Firmanın satış oranlarında gözle görülür artışların gözlemlenmesi
b) Firmanın reklam ve tanıtım operasyonlarının doğru psikolojik mekanizmalar kullanılarak daha etkin bir şekilde dizayn edilip uygulanması
c) Müşteri İlişkileri ve Halkla İlişkiler operasyonlarının müşterinin firma ürünlerini tercihindeki temel duygusal ve psikolojik mekanizmalar kullanılarak çok daha etkin ve hedefe yönelik hazırlanabilmesi
d) Firmanın marka konumlandırmasının uygun psikolojik karar verme süreçleri temeline oturtularak uzun vadede satış oranlarının sabit büyümeler göstermesi

Tüketici Davranışlarının Yönlendirilmesi Eğitiminin içeriği ve temel özellikleri şunlardır :
Bir gün süren eğitim, davranış yönlendirme teknik ve stratejilerinin katılımcılara kolay ve akılda kalıcı şekilde öğretilmesine yönelik olarak özel Algı Yönetimi eğitim metodlarıyla dizayn edilmiştir. Her eğitim,ilgili firmanın sektörel  ihtiyaçları göz önüne alınarak özel ve farklı olarak hazırlanır. Her firma tamamen kendi ihtiyaçlarına göre farklı bir eğitim sürecinden geçer.

Eğitim Yapısı:
a) Tüketici Davranışlarının altında yatan psikolojik faktörler konusunda genel bilgi verilmesi
b) Psikoduygusal faktörlerin insan karar mekanizmasına etkilerinin anlatılması
c) Tüketicilerin hangi durum ve şartlarda olumlu yada olumsuz kararlar verdiğinin gösterilmesi
d) 9 Psikolojik Yönlendirme Tekniğinin firmaya özel hazırlanmış görsel örneklerle anlatılması
e) Türkiye ve Dünyadan başarılı Yönlendirme kampanyalarına ait görsel örneklerin analiz edilerek katılımcılara uygulamalı gösterilmesi
f) Katılımcıların 9 Psikolojik Yönlendirme Tekniğini doğru anladıklarının kontrolünün kampanya örneklerinin analiziyle yapılması.
g) Soru-Cevap kısmı
h) Tüketici Yönlendirme Örnekleri Video sunumu.

Eğitim sonrasında tüm katılımcılara özel hazırlanmış  “Tüketici Yönlendirme Teknikleri Sertifikası”verilecektir.

Firmanızın karlılık ve etkinlik oranını büyük çapta arttıracak  “Tüketici Davranışlarının Yönlendirilmesi Eğitimi” hakkında geniş bilgi almak ve yıllık eğitim programımız içinde yerinizi ayırtmak için lütfen temasa geçiniz.

İSTANBUL
Ayça Kuru Akademi
E-Posta: ayca.kuru@hotmail.com
Telefon : 0554 280 44 84
İZMİR
İzmir Gelişim Akademisi
E-Posta : info@izmirgelisimakademisi.com
Telefon: +90 232 422 59 44  


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

PSİKOLOJİK BASKI TEKNİKLERİ

PSİKOLOJİK BASKI TEKNİKLERİ Sevgili dostum, Bugün üzerinde uygulanıyor olabilecek yada gelecekte karşı karşıya kalabileceğin bazı psikolojik baskı tekniklerinden örnekler vermek istiyorum. Her zaman dediğim gibi seni ancak bilmediğin yumruklar devirebilir ama geldiğini gördüğün her tür saldırıya karşı önlem alabilirsin. 1 ) Öncelikle üzerinde psikolojik olarak baskı kurmaya çalışan insanlardan acıma falan bekleme. Yaptıklarında da bir mantık filan arama. Neden benim üzerime geliyorlar gibi saçma sorular seni sadece daha zayıflatır. Bu tür şeytanlar başka insanların acılarından beslenir. Sen ne kadar acı ve sıkıntı çekersen o oranda zevk alırlar. Öncelikle böyle bir saldırıyı mantığınla çözmek için zaman kaybetme. Zaten sen baskı görmen için bir sebep aradıkça kendi kendini de suçlamaya başlarsın, bu da tam saldırgan manyağın istediği şeydir. Çünkü kendini suçladıkça acın daha da artar ve acın arttıkça o pisliklere daha fazla zevk verirsin. 2) Sana saldıranlar genelde sosyop

İŞ YERİNDE SENİ EZMEK İÇİN KULLANILAN 5 MANİPÜLASYON TEKNİĞİ.

İŞ YERİNDE SENİ EZMEK İÇİN KULLANILAN 5 MANİPÜLASYON TEKNİĞİ. Sevgili dostum işyerinde ve hayatta kötü niyetli psikopatların seni kurban durumuna düşürmek için kullandığı yöntemlerden bir kaçını seninle paylaşmak istiyorum. Bunlara karşı dikkatli olmanı öneririm. 1) Pohpohlayarak gardını düşürtme : Yeni başladığın bir işte daha seni tanımadan "sen gördüğüm en akıllı insansın" veya "gerçekten bu işe çok yakıştın" türü pohpohlama senin güvenini kazanma ve yanına sokulmak için kullanılır. Bu sebeple daha kimseyi tanımadığın ve tek bir doğru dürüst muhabbet etmediğin bir ortamda biri gelir seni hemen övmeye ve pohpohlama başlarsa dikkat et. Psikopatın biri vuruş yapabilmek için mesafeyi kapatıyor olabilir. 2) Gerçeklik algınını değiştirme : Psikopat burada senin doğru olduğuna emin olduğun her şeyin yanlış olduğunu söylemeye ve kendine güvenini kırmaya başlar. " Sen okulda öyle öğrenmiş olabilirsin ama işler buralarda böyle yapılmaz" vey

KİBİRLİ İNSANLARLA BAŞA ÇIKMANIN YOLLARI.

  KİBİRLİ İNSANLARLA BAŞA ÇIKMANIN YOLLARI. Sevgili dostlar, Bugünkü yazımda bazı zamanlar hayatı etrafına çekilmez hale getiren kibirli insanlarla başa çıkmanın bilimsel ve psikolojik yollarını ince ince anlatacağım. Eğer hayatınızı paçavraya çeviren kibirli insanlarla muhatapsanız ve onlardan yakanızı bir türlü kurtaramıyorsanız toplanın etrafıma anlatmaya başlıyorum. Ufak ara notu : Bu yazıyı en beğenmeyecek kişiler bilin bakalım kimler olacak ? Tavsiye Yol 1 : İlk tavsiyem kibirli bir insana acıyıp onu düzeltme görevini üstlenmeyin. Kibrin altında o kişinin geçmişinden gelen ciddi travmalar ve özgüvensizlikler vardır. Kendini sürekli değerli ve önemli hissetmek istediği için yumurta kabuğundan ince egosunu korumak amacıyla havadan geçen sineğe bile kibir basmaya çalışır. Bu kendini iyi hissedebildiği tek yoldur. Bu tür kişileri nasihat veya uyarıyla yola getirmeniz imkansızdır çünkü her türlü nasihat ve uyarıyı hakaret olarak algılayacaktır. Kavga etmeniz de çözüm değildir çünkü &q