İnsanlar kendilerine sunulan ürün ve hizmetler hakkında
satın alma kararı verirken önce duygularını sonra mantıklarını devreye
sokarlar.Bu psikolojik durumdan hareketle kurumlar düzenledikleri kampanyaları
planlarlarken uygun stratejilerle çeşitli duyguları ürün ve hizmetlerine katıp
özel bir imaj uyandırarak tüketicilerin davranışlarını yönlendirebilir.Bu
dizayn ve yönlendirme stratejilerinin belirlenmesinde Algı Yönetimi psikolojik
prensipleri uygulanır.
Tüketicilerin satın alma kararı vermelerinin arka planında
yatan psikolojik yapılanmayı doğru analiz ederek kendi ürün ve hizmetlerini bu
yapılanmaya göre konumlandırabilen firmalar kısa zaman içinde sektörlerinde
kolayca öne geçme şansını elde eder.Bu sebeple Algı Yönetimi konusunda alınacak
her eğitim ve kazanılacak her bilgi firmalar için stratejik önem taşımaktadır.
Tüketici
Davranışlarının Yönlendirilmesi Eğitimi firmaların satış pazarlama,üretim,müşteri
ilişkileri halkla ilişkiler ve reklam departmanlarında görev yapan
profesyonellerin alması gereken olmazsa olmaz kurumsal eğitimlerden bir
tanesidir.
Algı Yönetimi Uzmanı Aydın Serdar Kuru tarafından Algı
Yönetimi psikolojik prensipleri göz önüne alınarak ve dünyada bu alanda
yapılmış çalışmalar incelenerek oluşturulmuş Tüketici Davranışlarının Yönlendirilmesi Eğitimi 9 Psikolojik Yönlendirme Tekniği
doğrultusunda ve Algı Yönetimi unsurlarıyla desteklenmiş özel bir eğitimdir.
Firmaların Tüketici Davranışlarının Yönlendirilmesi
Eğitiminden kazanacakları olası avantajlar aşağıdaki gibidir
a) Firmanın, Üretim ve Satış Pazarlama Departmanlarının
tüketicinin psikolojik karar verme mekanizmalarını göz önüne alarak çok daha
etkili ürün ve hizmetler sunabilmesi. Firmanın satış oranlarında gözle görülür
artışların gözlemlenmesi
b) Firmanın reklam ve tanıtım operasyonlarının doğru
psikolojik mekanizmalar kullanılarak daha etkin bir şekilde dizayn edilip
uygulanması
c) Müşteri İlişkileri ve Halkla İlişkiler operasyonlarının
müşterinin firma ürünlerini tercihindeki temel duygusal ve psikolojik
mekanizmalar kullanılarak çok daha etkin ve hedefe yönelik hazırlanabilmesi
d) Firmanın marka konumlandırmasının uygun psikolojik karar
verme süreçleri temeline oturtularak uzun vadede satış oranlarının sabit
büyümeler göstermesi
Tüketici
Davranışlarının Yönlendirilmesi Eğitiminin içeriği ve temel özellikleri
şunlardır :
Bir gün süren eğitim, davranış yönlendirme teknik ve
stratejilerinin katılımcılara kolay ve akılda kalıcı şekilde öğretilmesine
yönelik olarak özel Algı Yönetimi eğitim metodlarıyla dizayn edilmiştir. Her
eğitim,ilgili firmanın sektörel
ihtiyaçları göz önüne alınarak özel ve farklı olarak hazırlanır. Her
firma tamamen kendi ihtiyaçlarına göre farklı bir eğitim sürecinden geçer.
Eğitim Yapısı:
a) Tüketici Davranışlarının altında yatan psikolojik
faktörler konusunda genel bilgi verilmesi
b) Psikoduygusal faktörlerin insan karar mekanizmasına
etkilerinin anlatılması
c) Tüketicilerin hangi durum ve şartlarda olumlu yada
olumsuz kararlar verdiğinin gösterilmesi
d) 9 Psikolojik
Yönlendirme Tekniğinin firmaya özel hazırlanmış görsel örneklerle
anlatılması
e) Türkiye ve Dünyadan başarılı Yönlendirme kampanyalarına
ait görsel örneklerin analiz edilerek katılımcılara uygulamalı gösterilmesi
f) Katılımcıların 9 Psikolojik
Yönlendirme Tekniğini doğru anladıklarının kontrolünün kampanya
örneklerinin analiziyle yapılması.
g) Soru-Cevap kısmı
h) Tüketici Yönlendirme Örnekleri Video sunumu.
Eğitim sonrasında tüm katılımcılara özel hazırlanmış “Tüketici
Yönlendirme Teknikleri Sertifikası”verilecektir.
Firmanızın karlılık ve etkinlik oranını büyük çapta
arttıracak “Tüketici Davranışlarının Yönlendirilmesi Eğitimi” hakkında geniş
bilgi almak ve yıllık eğitim programımız içinde yerinizi ayırtmak için lütfen
temasa geçiniz.
İSTANBUL
Ayça Kuru Akademi
E-Posta: ayca.kuru@hotmail.com
Telefon : 0554 280 44 84
Telefon : 0554 280 44 84
İZMİR
İzmir Gelişim Akademisi
E-Posta : info@izmirgelisimakademisi.com
Telefon: +90 232 422 59 44
Yorumlar
Yorum Gönder