Ana içeriğe atla

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARININ YÖNLENDİRİLMESİ EĞİTİMİ


İnsanlar kendilerine sunulan ürün ve hizmetler hakkında satın alma kararı verirken önce duygularını sonra mantıklarını devreye sokarlar.Bu psikolojik durumdan hareketle kurumlar düzenledikleri kampanyaları planlarlarken uygun stratejilerle çeşitli duyguları ürün ve hizmetlerine katıp özel bir imaj uyandırarak tüketicilerin davranışlarını yönlendirebilir.Bu dizayn ve yönlendirme stratejilerinin belirlenmesinde Algı Yönetimi psikolojik prensipleri uygulanır.

Tüketicilerin satın alma kararı vermelerinin arka planında yatan psikolojik yapılanmayı doğru analiz ederek kendi ürün ve hizmetlerini bu yapılanmaya göre konumlandırabilen firmalar kısa zaman içinde sektörlerinde kolayca öne geçme şansını elde eder.Bu sebeple Algı Yönetimi konusunda alınacak her eğitim ve kazanılacak her bilgi firmalar için stratejik önem taşımaktadır.

Tüketici Davranışlarının Yönlendirilmesi Eğitimi firmaların satış pazarlama,üretim,müşteri ilişkileri halkla ilişkiler ve reklam departmanlarında görev yapan profesyonellerin alması gereken olmazsa olmaz kurumsal eğitimlerden bir tanesidir.

Algı Yönetimi Uzmanı Aydın Serdar Kuru tarafından Algı Yönetimi psikolojik prensipleri göz önüne alınarak ve dünyada bu alanda yapılmış çalışmalar incelenerek oluşturulmuş Tüketici Davranışlarının Yönlendirilmesi Eğitimi  9 Psikolojik Yönlendirme Tekniği doğrultusunda ve Algı Yönetimi unsurlarıyla desteklenmiş özel bir eğitimdir.

Firmaların  Tüketici Davranışlarının Yönlendirilmesi Eğitiminden kazanacakları olası avantajlar aşağıdaki gibidir

a) Firmanın, Üretim ve Satış Pazarlama Departmanlarının tüketicinin psikolojik karar verme mekanizmalarını göz önüne alarak çok daha etkili ürün ve hizmetler sunabilmesi. Firmanın satış oranlarında gözle görülür artışların gözlemlenmesi
b) Firmanın reklam ve tanıtım operasyonlarının doğru psikolojik mekanizmalar kullanılarak daha etkin bir şekilde dizayn edilip uygulanması
c) Müşteri İlişkileri ve Halkla İlişkiler operasyonlarının müşterinin firma ürünlerini tercihindeki temel duygusal ve psikolojik mekanizmalar kullanılarak çok daha etkin ve hedefe yönelik hazırlanabilmesi
d) Firmanın marka konumlandırmasının uygun psikolojik karar verme süreçleri temeline oturtularak uzun vadede satış oranlarının sabit büyümeler göstermesi

Tüketici Davranışlarının Yönlendirilmesi Eğitiminin içeriği ve temel özellikleri şunlardır :
Bir gün süren eğitim, davranış yönlendirme teknik ve stratejilerinin katılımcılara kolay ve akılda kalıcı şekilde öğretilmesine yönelik olarak özel Algı Yönetimi eğitim metodlarıyla dizayn edilmiştir. Her eğitim,ilgili firmanın sektörel  ihtiyaçları göz önüne alınarak özel ve farklı olarak hazırlanır. Her firma tamamen kendi ihtiyaçlarına göre farklı bir eğitim sürecinden geçer.

Eğitim Yapısı:
a) Tüketici Davranışlarının altında yatan psikolojik faktörler konusunda genel bilgi verilmesi
b) Psikoduygusal faktörlerin insan karar mekanizmasına etkilerinin anlatılması
c) Tüketicilerin hangi durum ve şartlarda olumlu yada olumsuz kararlar verdiğinin gösterilmesi
d) 9 Psikolojik Yönlendirme Tekniğinin firmaya özel hazırlanmış görsel örneklerle anlatılması
e) Türkiye ve Dünyadan başarılı Yönlendirme kampanyalarına ait görsel örneklerin analiz edilerek katılımcılara uygulamalı gösterilmesi
f) Katılımcıların 9 Psikolojik Yönlendirme Tekniğini doğru anladıklarının kontrolünün kampanya örneklerinin analiziyle yapılması.
g) Soru-Cevap kısmı
h) Tüketici Yönlendirme Örnekleri Video sunumu.

Eğitim sonrasında tüm katılımcılara özel hazırlanmış  “Tüketici Yönlendirme Teknikleri Sertifikası”verilecektir.

Firmanızın karlılık ve etkinlik oranını büyük çapta arttıracak  “Tüketici Davranışlarının Yönlendirilmesi Eğitimi” hakkında geniş bilgi almak ve yıllık eğitim programımız içinde yerinizi ayırtmak için lütfen temasa geçiniz.

İSTANBUL
Ayça Kuru Akademi
E-Posta: ayca.kuru@hotmail.com
Telefon : 0554 280 44 84
İZMİR
İzmir Gelişim Akademisi
E-Posta : info@izmirgelisimakademisi.com
Telefon: +90 232 422 59 44  


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

PSİKOLOJİK BASKI TEKNİKLERİ

PSİKOLOJİK BASKI TEKNİKLERİ Sevgili dostum, Bugün üzerinde uygulanıyor olabilecek yada gelecekte karşı karşıya kalabileceğin bazı psikolojik baskı tekniklerinden örnekler vermek istiyorum. Her zaman dediğim gibi seni ancak bilmediğin yumruklar devirebilir ama geldiğini gördüğün her tür saldırıya karşı önlem alabilirsin. 1 ) Öncelikle üzerinde psikolojik olarak baskı kurmaya çalışan insanlardan acıma falan bekleme. Yaptıklarında da bir mantık filan arama. Neden benim üzerime geliyorlar gibi saçma sorular seni sadece daha zayıflatır. Bu tür şeytanlar başka insanların acılarından beslenir. Sen ne kadar acı ve sıkıntı çekersen o oranda zevk alırlar. Öncelikle böyle bir saldırıyı mantığınla çözmek için zaman kaybetme. Zaten sen baskı görmen için bir sebep aradıkça kendi kendini de suçlamaya başlarsın, bu da tam saldırgan manyağın istediği şeydir. Çünkü kendini suçladıkça acın daha da artar ve acın arttıkça o pisliklere daha fazla zevk verirsin. 2) Sana saldıranlar genelde sosyop...

KIŞKIRTMA VE SOSYAL MEDYA

  KIŞKIRTMA VE SOSYAL MEDYA Sevgili dostlar, Sosyal medya hepimizin yaşamına çok önemli faydalar katsa da yüz binlerce insanın aynı zamanda kışkırtılması konusunda kötü niyetlilere büyük imkanlar sunmaktadır. Tarihte daha önce olmayan psikolojik araçlar kullanılarak insan grupları istenen amaçlar doğrultusunda yönlendirilebilmektedir ve eğer bu araçların kullanıldığı insanlar rasyonel olarak gelişmemiş, eğitim seviyesi düşük ve duygusallığa yatkın bir grupsa bu araçlar daha da etkin olmaktadır.  Şimdi uzmanlık alanım olan Algı Yönetimi açısından ne tür araçlar kullanıldığına bir bakalım  Duygusal Tetikleme (Emotional Triggering) Korku ve Öfke: İnsanların korku ve öfke gibi güçlü duygularını harekete geçiren içerikler paylaşılır. Örneğin, tecavüz veya saldırı gibi korkunç olayların detayları abartılarak ya da çarpıtılarak verilir. Burada mesele insanların en temel duygularından birisi olan korku ve buna bağlı olarak öfkeyi tetiklemektir. Öfke duygusu beynin rasyonel düşünc...

MANİPÜLATÖR KİŞİLİKLERİN TİPİK DAVRANIŞLARI

  MANİPÜLATÖR KİŞİLİKLERİN TİPİK DAVRANIŞLARI  Sevgili dostlar, Ailenizin Algı Yönetimi uzmanı olarak, hayatınızı zehir eden manipülatör insansıların bazı tipik davranışlarını sizlerle paylaşmak istiyorum. Böylece kendinizi koruyabilir ve midenizi delinmekten, saçınızı ağarmaktan kurtarabilirsiniz. Manipülatif kişiliklerin tipik davranışları, genellikle kontrol etmek, kendi çıkarlarına hizmet etmek amacıyla başkalarının duygularını, düşüncelerini ve davranışlarını acımasızca etkilemeye yöneliktir. Bu tür kişiler, başkalarını manipüle etmek için çeşitli psikolojik taktikler kullanırlar. Bu taktikleri bilmezseniz, oltaya takılmış balık gibi kıvranır durursunuz. İşte manipülatif kişiliklerin tipik davranışlarını psikolojik maddeler şeklinde açıklıyorum; vatana millete hediyem olsun: 1. Ana Manipülasyon Taktikleri Gaslighting: Kişinin gerçeklik algısını sorgulamasına neden olacak şekilde yanlış bilgi verme veya olayları çarpıtma. Örneğin, "Bu olayı hiç hatırlamıyorum, sen uyduruy...