İKNA TAKTİKLERİ
EĞİTİMİ
Tüm dünyaca kabul edilen kurallardan birisi “Hayat herkesin
ikna ettiği ve ikna edildiği bir arenadır” kuralıdır.Görüp ve bildiğimiz her
ürün ve fikir birilerinin zihninden çıkmış ve bu insanların başka insanları
etkin şekilde ikna etmesi sonucu bizlere kadar ulaşmıştır.
İkna etmek ve ikna edilmek psikolojik bir süreçtir ve Sosyal
Psikoloji uzmanları tarafından insanları ikna etmenin zihinsel sistem ve
formülleri detaylıca araştırılmakta ve her gün yeni bir bilimsel teori ortaya
konmaktadır. İnsanları ikna etmenin formülleri bilim tarafından insanların
hizmetine sunulmuş ve tüm dünyada vizyon
sahibi devletler tarafından propagandada, şirketler tarafından satış
pazarlama halkla ilişkiler ve üretim operasyonlarında
ve bireyler tarafından da kendi kariyer ve özel hayatlarında kullanılmaktadır.
Algı Yönetimi Uzmanı Aydın Serdar Kuru tarafından dünyadaki
en son bilimsel gelişmeler incelenip bir araya getirildikten sonra Türk
şirketlerinin ihtiyaçlarına ve kültürel özelliklerine göre konumlandırılan İkna Taktikleri Eğitimi 9 Psikolojik İkna Taktiği doğrultusunda bu
alanda kendine has özel Algı Yönetimi teknikleriyle de yapılandırılmış çok özel
bir eğitimdir.
İkna Taktikleri
Eğitimi insanların farklı duygularına hitap eden özel psikolojik
taktiklerin kolay,hızlı ve etkin bir şekilde katılımcılara öğretilmesini hedef
almaktadır.
Firmaların İkna
Taktikleri Eğitiminden kazanacakları olası avantajlar aşağıdaki gibidir
a) Görevleri firmanın ürün ve hizmetlerinin insanlar
tarafından tercih edilerek satın alınmasını sağlamak ve onları bu doğrultuda
ikna etmek olan Satış ve Pazarlama Departmanı yönetici ve çalışanlarının
performanslarının büyük oranda artması ve şirketin satış oranlarının gözle
görülür şekilde yükselmesi.
b) Sorumlulukları firmanın marka imajını oluşturmak,olası
müşteri şikayetleri ve kriz durumlarına müdahale etmek olan Halkla İlişkiler
(PR) ve Kurumsal İletişim Departmanı yönetici ve çalışanlarının ikna ve
iletişim becerilerinin önemli ölçüde yükselerek firmanın Marka değerinin
artması ve olası krizlerin firmaya zarar vermeden önlenerek bazı durumlarda avantaja çevrilebilmesi
c) Firma içinde çalışanların motivasyonuyla ilgilenen İnsan
Kaynakları Birimine bağlı uzmanların şirket çalışanlarını kurumsal hedefler doğrultusunda daha etkin
şekilde motive edebilmeleri ve performans düşüklüğü durumlarında hızlı bir
şekilde çalışanın zihinsel sistemine müdahele ederek performanslarını arttırma
becerisini kazanmaları. Firma çalışanları arasında çıkabilecek anlaşmazlık ve
çatışma durumlarındaysa ilgili İK uzmanı ve yöneticilerinin tarafları uzlaşmaya
çok daha kolaylıkla ve kesin şekilde ikna ederek Firmanın operasyonlarının
şirket içi çatışmalardan zarar görmesine engel olmaları.
d) Firmanın ürün ve hizmetlerini yapılandıran AR-GE ,Üretim
ve Organizasyon departmanları yönetici ve çalışanlarının ürün ve hizmetleri
dizayn edip yapılandırırken Psikolojik İkna Taktiklerini göz önüne almaları
sonucunda ürün ve hizmetlerin tüketiciler tarafından tercih edilmesinin daha en
temel başlangıç aşamalarında sağlanması.
e) Firmanın tepe yönetiminin İkna Taktikleri konusunda
aldıkları eğitim sayesinde firma hedefleri doğrultusunda katılım gösterdikleri
Müzakere,İş görüşmesi ve İhale süreçleri gibi birebir iknaya yönelik
operasyonlarda rakip firma yöneticilerine kıyasla büyük bir avantaj sağlamaları
ve karşılarındaki kişileri çeşitli bilişsel ve bilinçaltı yöntemlerle kendi
hedefleri doğrultusunda uzun süreli ikna edebilmeleri
İkna Taktikleri
Eğitiminin İçeriği ve temel özellikleri şunlardır :
Bir gün süren eğitim Psikolojik İkna Taktiklerinin katılımcılara
hızlı,kolay ve uygulanabilir bir şekilde öğretilmesine yönelik olarak özel Algı
Yönetimi metodlarıyla dizayn edilmiştir. Her eğitim ilgili firmanın
sektörel ihtiyaçları göz önüne alınarak
özel ve farklı olarak hazırlanır. Her firma tamamen kendilerine özel farklı bir
eğitim sürecinden geçer.
Eğitim Yapısı:
a) İkna Taktikleri konusunda genel bilgi verilmesi
b) İkna etme ve ikna edilmenin psikolojik temelleri ve insan
zihinsel yapıları hakkında bilgi verilmesi
c) Psikolojik ikna taktiklerinin zihinsel olarak insanlara
nasıl etki ettiğinin mekanizmasının anlatılması
d) 9 Psikolojik İkna
Taktiğinin firmaya özel hazırlanmış
görsel örnekler ve birebir canlandırmalarla anlatılması
e) Dünyadan ve Türkiyeden seçilmiş kurumsal İkna Taktikleri
operasyon örneklerinin sunulması
f) Katılımcıların 9
Psikolojik İkna Taktiğini doğru anladıklarının kontrolünün zihinsel
çağrışım metoduyla yapılması
g) Soru-Cevap kısmı
h) Başarılı İkna Taktikleri örnekleri video sunumu.
Eğitim sonrasında tüm katılımcılara özel hazırlanmış ve
Türkiye’de bu alanda verilen tek “İkna
Taktikleri Sertifikası”verilecektir.
Firmanızın karlılık ve etkinlik oranını büyük çapta
arttıracak “ İkna Taktikleri Eğitimi” hakkında geniş bilgi almak ve yıllık
eğitim programımız içinde yerinizi ayırtmak için lütfen temasa geçiniz.
İSTANBUL
Ayça Kuru Akademi
E-Posta :
ayca.kuru@hotmail.com
Telefon :
0554 280 44 84İZMİR
İZMİR
İzmir Gelişim Akademisi
E-Posta :
info@izmirgelisimakademisi.com
Telefon: +90
232 422 59 44
Yorumlar
Yorum Gönder