Ana içeriğe atla

İKNA TAKTİKLERİ EĞİTİMİ




İKNA TAKTİKLERİ EĞİTİMİ
Tüm dünyaca kabul edilen kurallardan birisi “Hayat herkesin ikna ettiği ve ikna edildiği bir arenadır” kuralıdır.Görüp ve bildiğimiz her ürün ve fikir birilerinin zihninden çıkmış ve bu insanların başka insanları etkin şekilde ikna etmesi sonucu bizlere kadar ulaşmıştır.
İkna etmek ve ikna edilmek psikolojik bir süreçtir ve Sosyal Psikoloji uzmanları tarafından insanları ikna etmenin zihinsel sistem ve formülleri detaylıca araştırılmakta ve her gün yeni bir bilimsel teori ortaya konmaktadır. İnsanları ikna etmenin formülleri bilim tarafından insanların hizmetine sunulmuş  ve tüm dünyada vizyon sahibi devletler tarafından propagandada, şirketler tarafından satış pazarlama  halkla ilişkiler ve üretim operasyonlarında ve bireyler tarafından da kendi kariyer ve özel hayatlarında kullanılmaktadır.
Algı Yönetimi Uzmanı Aydın Serdar Kuru tarafından dünyadaki en son bilimsel gelişmeler incelenip bir araya getirildikten sonra Türk şirketlerinin ihtiyaçlarına ve kültürel özelliklerine göre konumlandırılan İkna Taktikleri Eğitimi  9 Psikolojik İkna Taktiği doğrultusunda bu alanda kendine has özel Algı Yönetimi teknikleriyle de yapılandırılmış çok özel bir eğitimdir.
İkna Taktikleri Eğitimi insanların farklı duygularına hitap eden özel psikolojik taktiklerin kolay,hızlı ve etkin bir şekilde katılımcılara öğretilmesini hedef almaktadır.
Firmaların İkna Taktikleri Eğitiminden kazanacakları olası avantajlar aşağıdaki gibidir
a) Görevleri firmanın ürün ve hizmetlerinin insanlar tarafından tercih edilerek satın alınmasını sağlamak ve onları bu doğrultuda ikna etmek olan Satış ve Pazarlama Departmanı yönetici ve çalışanlarının performanslarının büyük oranda artması ve şirketin satış oranlarının gözle görülür şekilde yükselmesi.
b) Sorumlulukları firmanın marka imajını oluşturmak,olası müşteri şikayetleri ve kriz durumlarına müdahale etmek olan Halkla İlişkiler (PR) ve Kurumsal İletişim Departmanı yönetici ve çalışanlarının ikna ve iletişim becerilerinin önemli ölçüde yükselerek firmanın Marka değerinin artması ve olası krizlerin firmaya zarar vermeden önlenerek  bazı durumlarda avantaja çevrilebilmesi
c) Firma içinde çalışanların motivasyonuyla ilgilenen İnsan Kaynakları Birimine bağlı uzmanların şirket çalışanlarını  kurumsal hedefler doğrultusunda daha etkin şekilde motive edebilmeleri ve performans düşüklüğü durumlarında hızlı bir şekilde çalışanın zihinsel sistemine müdahele ederek performanslarını arttırma becerisini kazanmaları. Firma çalışanları arasında çıkabilecek anlaşmazlık ve çatışma durumlarındaysa ilgili İK uzmanı ve yöneticilerinin tarafları uzlaşmaya çok daha kolaylıkla ve kesin şekilde ikna ederek Firmanın operasyonlarının şirket içi çatışmalardan zarar görmesine engel olmaları.
d) Firmanın ürün ve hizmetlerini yapılandıran AR-GE ,Üretim ve Organizasyon departmanları yönetici ve çalışanlarının ürün ve hizmetleri dizayn edip yapılandırırken Psikolojik İkna Taktiklerini göz önüne almaları sonucunda ürün ve hizmetlerin tüketiciler tarafından tercih edilmesinin daha en temel başlangıç aşamalarında sağlanması.
e) Firmanın tepe yönetiminin İkna Taktikleri konusunda aldıkları eğitim sayesinde firma hedefleri doğrultusunda katılım gösterdikleri Müzakere,İş görüşmesi ve İhale süreçleri gibi birebir iknaya yönelik operasyonlarda rakip firma yöneticilerine kıyasla büyük bir avantaj sağlamaları ve karşılarındaki kişileri çeşitli bilişsel ve bilinçaltı yöntemlerle kendi hedefleri doğrultusunda uzun süreli ikna edebilmeleri
İkna Taktikleri Eğitiminin İçeriği ve temel özellikleri şunlardır :
Bir gün süren eğitim Psikolojik İkna Taktiklerinin katılımcılara hızlı,kolay ve uygulanabilir bir şekilde öğretilmesine yönelik olarak özel Algı Yönetimi metodlarıyla dizayn edilmiştir. Her eğitim ilgili firmanın sektörel  ihtiyaçları göz önüne alınarak özel ve farklı olarak hazırlanır. Her firma tamamen kendilerine özel farklı bir eğitim sürecinden geçer.
Eğitim Yapısı:
a) İkna Taktikleri konusunda genel bilgi verilmesi
b) İkna etme ve ikna edilmenin psikolojik temelleri ve insan zihinsel yapıları hakkında bilgi verilmesi
c) Psikolojik ikna taktiklerinin zihinsel olarak insanlara nasıl etki ettiğinin mekanizmasının anlatılması
d) 9 Psikolojik İkna Taktiğinin  firmaya özel hazırlanmış görsel örnekler ve birebir canlandırmalarla anlatılması
e) Dünyadan ve Türkiyeden seçilmiş kurumsal İkna Taktikleri operasyon örneklerinin sunulması
f) Katılımcıların 9 Psikolojik İkna Taktiğini doğru anladıklarının kontrolünün zihinsel çağrışım metoduyla yapılması
g) Soru-Cevap kısmı
h) Başarılı İkna Taktikleri örnekleri video sunumu.
Eğitim sonrasında tüm katılımcılara özel hazırlanmış ve Türkiye’de bu alanda verilen tek “İkna Taktikleri  Sertifikası”verilecektir.
Firmanızın karlılık ve etkinlik oranını büyük çapta arttıracak  “ İkna Taktikleri Eğitimi” hakkında geniş bilgi almak ve yıllık eğitim programımız içinde yerinizi ayırtmak için lütfen temasa geçiniz.

İSTANBUL
Ayça Kuru Akademi
Telefon : 0554 280 44 84İZMİR
İZMİR
İzmir Gelişim Akademisi
Telefon: +90 232 422 59 44


  

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

PSİKOLOJİK BASKI TEKNİKLERİ

PSİKOLOJİK BASKI TEKNİKLERİ Sevgili dostum, Bugün üzerinde uygulanıyor olabilecek yada gelecekte karşı karşıya kalabileceğin bazı psikolojik baskı tekniklerinden örnekler vermek istiyorum. Her zaman dediğim gibi seni ancak bilmediğin yumruklar devirebilir ama geldiğini gördüğün her tür saldırıya karşı önlem alabilirsin. 1 ) Öncelikle üzerinde psikolojik olarak baskı kurmaya çalışan insanlardan acıma falan bekleme. Yaptıklarında da bir mantık filan arama. Neden benim üzerime geliyorlar gibi saçma sorular seni sadece daha zayıflatır. Bu tür şeytanlar başka insanların acılarından beslenir. Sen ne kadar acı ve sıkıntı çekersen o oranda zevk alırlar. Öncelikle böyle bir saldırıyı mantığınla çözmek için zaman kaybetme. Zaten sen baskı görmen için bir sebep aradıkça kendi kendini de suçlamaya başlarsın, bu da tam saldırgan manyağın istediği şeydir. Çünkü kendini suçladıkça acın daha da artar ve acın arttıkça o pisliklere daha fazla zevk verirsin. 2) Sana saldıranlar genelde sosyop

İŞ YERİNDE SENİ EZMEK İÇİN KULLANILAN 5 MANİPÜLASYON TEKNİĞİ.

İŞ YERİNDE SENİ EZMEK İÇİN KULLANILAN 5 MANİPÜLASYON TEKNİĞİ. Sevgili dostum işyerinde ve hayatta kötü niyetli psikopatların seni kurban durumuna düşürmek için kullandığı yöntemlerden bir kaçını seninle paylaşmak istiyorum. Bunlara karşı dikkatli olmanı öneririm. 1) Pohpohlayarak gardını düşürtme : Yeni başladığın bir işte daha seni tanımadan "sen gördüğüm en akıllı insansın" veya "gerçekten bu işe çok yakıştın" türü pohpohlama senin güvenini kazanma ve yanına sokulmak için kullanılır. Bu sebeple daha kimseyi tanımadığın ve tek bir doğru dürüst muhabbet etmediğin bir ortamda biri gelir seni hemen övmeye ve pohpohlama başlarsa dikkat et. Psikopatın biri vuruş yapabilmek için mesafeyi kapatıyor olabilir. 2) Gerçeklik algınını değiştirme : Psikopat burada senin doğru olduğuna emin olduğun her şeyin yanlış olduğunu söylemeye ve kendine güvenini kırmaya başlar. " Sen okulda öyle öğrenmiş olabilirsin ama işler buralarda böyle yapılmaz" vey

KİBİRLİ İNSANLARLA BAŞA ÇIKMANIN YOLLARI.

  KİBİRLİ İNSANLARLA BAŞA ÇIKMANIN YOLLARI. Sevgili dostlar, Bugünkü yazımda bazı zamanlar hayatı etrafına çekilmez hale getiren kibirli insanlarla başa çıkmanın bilimsel ve psikolojik yollarını ince ince anlatacağım. Eğer hayatınızı paçavraya çeviren kibirli insanlarla muhatapsanız ve onlardan yakanızı bir türlü kurtaramıyorsanız toplanın etrafıma anlatmaya başlıyorum. Ufak ara notu : Bu yazıyı en beğenmeyecek kişiler bilin bakalım kimler olacak ? Tavsiye Yol 1 : İlk tavsiyem kibirli bir insana acıyıp onu düzeltme görevini üstlenmeyin. Kibrin altında o kişinin geçmişinden gelen ciddi travmalar ve özgüvensizlikler vardır. Kendini sürekli değerli ve önemli hissetmek istediği için yumurta kabuğundan ince egosunu korumak amacıyla havadan geçen sineğe bile kibir basmaya çalışır. Bu kendini iyi hissedebildiği tek yoldur. Bu tür kişileri nasihat veya uyarıyla yola getirmeniz imkansızdır çünkü her türlü nasihat ve uyarıyı hakaret olarak algılayacaktır. Kavga etmeniz de çözüm değildir çünkü &q