Ana içeriğe atla

TÜKETİCİ DAVRANIŞLARININ YÖNLENDİRİLMESİ EĞİTİMİ


İnsanlar kendilerine sunulan ürün ve hizmetler hakkında satın alma kararı verirken önce duygularını sonra mantıklarını devreye sokarlar.Bu psikolojik durumdan hareketle kurumlar düzenledikleri kampanyaları planlarlarken uygun stratejilerle çeşitli duyguları ürün ve hizmetlerine katıp özel bir imaj uyandırarak tüketicilerin davranışlarını yönlendirebilir.Bu dizayn ve yönlendirme stratejilerinin belirlenmesinde Algı Yönetimi psikolojik prensipleri uygulanır.

Tüketicilerin satın alma kararı vermelerinin arka planında yatan psikolojik yapılanmayı doğru analiz ederek kendi ürün ve hizmetlerini bu yapılanmaya göre konumlandırabilen firmalar kısa zaman içinde sektörlerinde kolayca öne geçme şansını elde eder.Bu sebeple Algı Yönetimi konusunda alınacak her eğitim ve kazanılacak her bilgi firmalar için stratejik önem taşımaktadır.

Tüketici Davranışlarının Yönlendirilmesi Eğitimi firmaların satış pazarlama,üretim,müşteri ilişkileri halkla ilişkiler ve reklam departmanlarında görev yapan profesyonellerin alması gereken olmazsa olmaz kurumsal eğitimlerden bir tanesidir.

Algı Yönetimi Uzmanı Aydın Serdar Kuru tarafından Algı Yönetimi psikolojik prensipleri göz önüne alınarak ve dünyada bu alanda yapılmış çalışmalar incelenerek oluşturulmuş Tüketici Davranışlarının Yönlendirilmesi Eğitimi  9 Psikolojik Yönlendirme Tekniği doğrultusunda ve Algı Yönetimi unsurlarıyla desteklenmiş özel bir eğitimdir.

Firmaların  Tüketici Davranışlarının Yönlendirilmesi Eğitiminden kazanacakları olası avantajlar aşağıdaki gibidir

a) Firmanın, Üretim ve Satış Pazarlama Departmanlarının tüketicinin psikolojik karar verme mekanizmalarını göz önüne alarak çok daha etkili ürün ve hizmetler sunabilmesi. Firmanın satış oranlarında gözle görülür artışların gözlemlenmesi
b) Firmanın reklam ve tanıtım operasyonlarının doğru psikolojik mekanizmalar kullanılarak daha etkin bir şekilde dizayn edilip uygulanması
c) Müşteri İlişkileri ve Halkla İlişkiler operasyonlarının müşterinin firma ürünlerini tercihindeki temel duygusal ve psikolojik mekanizmalar kullanılarak çok daha etkin ve hedefe yönelik hazırlanabilmesi
d) Firmanın marka konumlandırmasının uygun psikolojik karar verme süreçleri temeline oturtularak uzun vadede satış oranlarının sabit büyümeler göstermesi

Tüketici Davranışlarının Yönlendirilmesi Eğitiminin içeriği ve temel özellikleri şunlardır :
Bir gün süren eğitim, davranış yönlendirme teknik ve stratejilerinin katılımcılara kolay ve akılda kalıcı şekilde öğretilmesine yönelik olarak özel Algı Yönetimi eğitim metodlarıyla dizayn edilmiştir. Her eğitim,ilgili firmanın sektörel  ihtiyaçları göz önüne alınarak özel ve farklı olarak hazırlanır. Her firma tamamen kendi ihtiyaçlarına göre farklı bir eğitim sürecinden geçer.

Eğitim Yapısı:
a) Tüketici Davranışlarının altında yatan psikolojik faktörler konusunda genel bilgi verilmesi
b) Psikoduygusal faktörlerin insan karar mekanizmasına etkilerinin anlatılması
c) Tüketicilerin hangi durum ve şartlarda olumlu yada olumsuz kararlar verdiğinin gösterilmesi
d) 9 Psikolojik Yönlendirme Tekniğinin firmaya özel hazırlanmış görsel örneklerle anlatılması
e) Türkiye ve Dünyadan başarılı Yönlendirme kampanyalarına ait görsel örneklerin analiz edilerek katılımcılara uygulamalı gösterilmesi
f) Katılımcıların 9 Psikolojik Yönlendirme Tekniğini doğru anladıklarının kontrolünün kampanya örneklerinin analiziyle yapılması.
g) Soru-Cevap kısmı
h) Tüketici Yönlendirme Örnekleri Video sunumu.

Eğitim sonrasında tüm katılımcılara özel hazırlanmış  “Tüketici Yönlendirme Teknikleri Sertifikası”verilecektir.

Firmanızın karlılık ve etkinlik oranını büyük çapta arttıracak  “Tüketici Davranışlarının Yönlendirilmesi Eğitimi” hakkında geniş bilgi almak ve yıllık eğitim programımız içinde yerinizi ayırtmak için lütfen temasa geçiniz.

İSTANBUL
Ayça Kuru Akademi
E-Posta: ayca.kuru@hotmail.com
Telefon : 0554 280 44 84
İZMİR
İzmir Gelişim Akademisi
E-Posta : info@izmirgelisimakademisi.com
Telefon: +90 232 422 59 44  


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KÖTÜ İNSANLAR KÖTÜ OLDUKLARININ FARKINDA MIDIR ?

  KÖTÜ İNSANLAR KÖTÜ OLDUKLARININ FARKINDA MIDIR ?  İyilik ve kötülük dünyaya ilk fırlatıldığımız günden bu güne önümüze konan bir seçenek. İlk olarak masallarla başlar annemizin bize anlattığı. Masalda mutlaka kötü bir karakter vardır. Kırmızı Başlıklı kızı yemeye kalkan kötü kurt, pamuk prensesi zehirleyen üvey anne gibi ve bizim yanımız her zaman iyilerin yanıdır. Daha sonra çizgi filmler girer yaşam hanemize. Örneğin Tom ve Jerry kedi fare masalında biz hep ufak minik fareyi tutarız, Kötü kalpli Gargamele karşı mavicik Şirinlerin yanındayızdır. Sonra görüntülü masallar olan filmler girer hayatımıza Star Wars evreninde Jedi olmak isteriz ve Yoda manevi babamız olsun diye iç geçiririz. Süpermen'in yanında Lex Luthora karşı savaşırız. Sonra yıllar geçer hayatın daha da içine gireriz çünkü artık bedenimiz büyümüştür ve masallar arkamızda kalmıştır ancak aynen o masallarda okuduğumuz çelik gibi net iyi ve kötü ayrımını ararız hayatta. Tüm dünya içinde kendimizin de olduğu iyile...

PSİKOLOJİK BASKI TEKNİKLERİ

PSİKOLOJİK BASKI TEKNİKLERİ Sevgili dostum, Bugün üzerinde uygulanıyor olabilecek yada gelecekte karşı karşıya kalabileceğin bazı psikolojik baskı tekniklerinden örnekler vermek istiyorum. Her zaman dediğim gibi seni ancak bilmediğin yumruklar devirebilir ama geldiğini gördüğün her tür saldırıya karşı önlem alabilirsin. 1 ) Öncelikle üzerinde psikolojik olarak baskı kurmaya çalışan insanlardan acıma falan bekleme. Yaptıklarında da bir mantık filan arama. Neden benim üzerime geliyorlar gibi saçma sorular seni sadece daha zayıflatır. Bu tür şeytanlar başka insanların acılarından beslenir. Sen ne kadar acı ve sıkıntı çekersen o oranda zevk alırlar. Öncelikle böyle bir saldırıyı mantığınla çözmek için zaman kaybetme. Zaten sen baskı görmen için bir sebep aradıkça kendi kendini de suçlamaya başlarsın, bu da tam saldırgan manyağın istediği şeydir. Çünkü kendini suçladıkça acın daha da artar ve acın arttıkça o pisliklere daha fazla zevk verirsin. 2) Sana saldıranlar genelde sosyop...

GÜÇ ZEHİRLENMESİNİN 5 SEBEBİ

 GÜÇ ZEHİRLENMESİNİN 5 SEBEBİ Sevgili Dostlar, Sizin de başınıza hiç gelmiş midir ? Hani hayatınızın bir döneminde iş ortamında veya özel hayatınızda biriyle tanışırsınız. Bu kişi son derece kibar, alçakgönüllü, iyiliksever bir insandır. Böylesi düzgün bir insanla karşılaşmaktan sevinç duyarsınız. O dönemler o kişi sıradan bir vatandaştır makamı mevkisi hatta parası yoktur ama karakteri vardır.  Bu kişi öyle bir insandır ki zor zamanınızda gözünüzü kapatıp güveneceğiniz biridir. Sonra zaman geçer hayatta çoğu zaman olduğu zaman yollarınız ayrılır ve o kişi anılarınızda tatlı bir hayal olarak kalır. Sonra bir gün bir şekilde yollarınız yeniden kesişir. Bu kişiyi tekrar gördüğünüze çok sevinirsiniz. Ama bir bakarsınız yıllar önce bıraktığınız kişi gitmiş yerine bambaşka bir insan gelmiştir. Yeni kişi son derece kaba, kibirli ve türlü hileler kötülükler peşinde olan birine dönüşmüştür. Bir zamanlar iş yerinde kendi çıkarına A4 kağıt bile kullanmaktan korkan kişinin yerine nereden...