Ana içeriğe atla

İKNA TAKTİKLERİ EĞİTİMİ




İKNA TAKTİKLERİ EĞİTİMİ
Tüm dünyaca kabul edilen kurallardan birisi “Hayat herkesin ikna ettiği ve ikna edildiği bir arenadır” kuralıdır.Görüp ve bildiğimiz her ürün ve fikir birilerinin zihninden çıkmış ve bu insanların başka insanları etkin şekilde ikna etmesi sonucu bizlere kadar ulaşmıştır.
İkna etmek ve ikna edilmek psikolojik bir süreçtir ve Sosyal Psikoloji uzmanları tarafından insanları ikna etmenin zihinsel sistem ve formülleri detaylıca araştırılmakta ve her gün yeni bir bilimsel teori ortaya konmaktadır. İnsanları ikna etmenin formülleri bilim tarafından insanların hizmetine sunulmuş  ve tüm dünyada vizyon sahibi devletler tarafından propagandada, şirketler tarafından satış pazarlama  halkla ilişkiler ve üretim operasyonlarında ve bireyler tarafından da kendi kariyer ve özel hayatlarında kullanılmaktadır.
Algı Yönetimi Uzmanı Aydın Serdar Kuru tarafından dünyadaki en son bilimsel gelişmeler incelenip bir araya getirildikten sonra Türk şirketlerinin ihtiyaçlarına ve kültürel özelliklerine göre konumlandırılan İkna Taktikleri Eğitimi  9 Psikolojik İkna Taktiği doğrultusunda bu alanda kendine has özel Algı Yönetimi teknikleriyle de yapılandırılmış çok özel bir eğitimdir.
İkna Taktikleri Eğitimi insanların farklı duygularına hitap eden özel psikolojik taktiklerin kolay,hızlı ve etkin bir şekilde katılımcılara öğretilmesini hedef almaktadır.
Firmaların İkna Taktikleri Eğitiminden kazanacakları olası avantajlar aşağıdaki gibidir
a) Görevleri firmanın ürün ve hizmetlerinin insanlar tarafından tercih edilerek satın alınmasını sağlamak ve onları bu doğrultuda ikna etmek olan Satış ve Pazarlama Departmanı yönetici ve çalışanlarının performanslarının büyük oranda artması ve şirketin satış oranlarının gözle görülür şekilde yükselmesi.
b) Sorumlulukları firmanın marka imajını oluşturmak,olası müşteri şikayetleri ve kriz durumlarına müdahale etmek olan Halkla İlişkiler (PR) ve Kurumsal İletişim Departmanı yönetici ve çalışanlarının ikna ve iletişim becerilerinin önemli ölçüde yükselerek firmanın Marka değerinin artması ve olası krizlerin firmaya zarar vermeden önlenerek  bazı durumlarda avantaja çevrilebilmesi
c) Firma içinde çalışanların motivasyonuyla ilgilenen İnsan Kaynakları Birimine bağlı uzmanların şirket çalışanlarını  kurumsal hedefler doğrultusunda daha etkin şekilde motive edebilmeleri ve performans düşüklüğü durumlarında hızlı bir şekilde çalışanın zihinsel sistemine müdahele ederek performanslarını arttırma becerisini kazanmaları. Firma çalışanları arasında çıkabilecek anlaşmazlık ve çatışma durumlarındaysa ilgili İK uzmanı ve yöneticilerinin tarafları uzlaşmaya çok daha kolaylıkla ve kesin şekilde ikna ederek Firmanın operasyonlarının şirket içi çatışmalardan zarar görmesine engel olmaları.
d) Firmanın ürün ve hizmetlerini yapılandıran AR-GE ,Üretim ve Organizasyon departmanları yönetici ve çalışanlarının ürün ve hizmetleri dizayn edip yapılandırırken Psikolojik İkna Taktiklerini göz önüne almaları sonucunda ürün ve hizmetlerin tüketiciler tarafından tercih edilmesinin daha en temel başlangıç aşamalarında sağlanması.
e) Firmanın tepe yönetiminin İkna Taktikleri konusunda aldıkları eğitim sayesinde firma hedefleri doğrultusunda katılım gösterdikleri Müzakere,İş görüşmesi ve İhale süreçleri gibi birebir iknaya yönelik operasyonlarda rakip firma yöneticilerine kıyasla büyük bir avantaj sağlamaları ve karşılarındaki kişileri çeşitli bilişsel ve bilinçaltı yöntemlerle kendi hedefleri doğrultusunda uzun süreli ikna edebilmeleri
İkna Taktikleri Eğitiminin İçeriği ve temel özellikleri şunlardır :
Bir gün süren eğitim Psikolojik İkna Taktiklerinin katılımcılara hızlı,kolay ve uygulanabilir bir şekilde öğretilmesine yönelik olarak özel Algı Yönetimi metodlarıyla dizayn edilmiştir. Her eğitim ilgili firmanın sektörel  ihtiyaçları göz önüne alınarak özel ve farklı olarak hazırlanır. Her firma tamamen kendilerine özel farklı bir eğitim sürecinden geçer.
Eğitim Yapısı:
a) İkna Taktikleri konusunda genel bilgi verilmesi
b) İkna etme ve ikna edilmenin psikolojik temelleri ve insan zihinsel yapıları hakkında bilgi verilmesi
c) Psikolojik ikna taktiklerinin zihinsel olarak insanlara nasıl etki ettiğinin mekanizmasının anlatılması
d) 9 Psikolojik İkna Taktiğinin  firmaya özel hazırlanmış görsel örnekler ve birebir canlandırmalarla anlatılması
e) Dünyadan ve Türkiyeden seçilmiş kurumsal İkna Taktikleri operasyon örneklerinin sunulması
f) Katılımcıların 9 Psikolojik İkna Taktiğini doğru anladıklarının kontrolünün zihinsel çağrışım metoduyla yapılması
g) Soru-Cevap kısmı
h) Başarılı İkna Taktikleri örnekleri video sunumu.
Eğitim sonrasında tüm katılımcılara özel hazırlanmış ve Türkiye’de bu alanda verilen tek “İkna Taktikleri  Sertifikası”verilecektir.
Firmanızın karlılık ve etkinlik oranını büyük çapta arttıracak  “ İkna Taktikleri Eğitimi” hakkında geniş bilgi almak ve yıllık eğitim programımız içinde yerinizi ayırtmak için lütfen temasa geçiniz.

İSTANBUL
Ayça Kuru Akademi
Telefon : 0554 280 44 84İZMİR
İZMİR
İzmir Gelişim Akademisi
Telefon: +90 232 422 59 44


  

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ZARA İŞİNİN ALTINDAKİ FARE YENİĞİ

Önce haberimize bir bakalım.

http://www.hurriyet.com.tr/unlu-markanin-elbisesinden-fare-cikti-40280304

Efendim habere göre Amerikada ünlü bir markadan kendine elbise alan Amerikalı hanım kızımız kendini bir kaşıntı alınca elbiseyi kontrol etmiş ve şok geçirip bayılmış çünkü efendim elbisenin astarından minik ve ölü bir fareciğin pençeleri gözüküyormuş.Tabi hemen kıyameti koparmış ve ünlü firmayı dava etmiş. Firmada panik olmuş ve durumu inceleyeceklerini söylemiş.

Dikkat ederseniz haberde firma kimdir,nedir hiçbir bilgi yok.Haberdeki resimdeki marka kısmı da itinayla kapatılmış.

Şimdi işin daha bir detayı için size aynı olayı anlatan yabancı bir haber link'i veriyorum

http://gothamist.com/2016/11/14/zara_rat_dress_lawsuit.php

Bu verdiğim linkteki haber olayı daha da açıklığa kavuşturuyor ve bahsedilen firmanın hanımların ülkemizde de çok sevdiği Zaranın Amerika bayisi olduğunu anlıyoruz.

Şimdi benim takıldığım esas nokta firma değil, paylaştığım resimden de görebileceğiniz gibi söz konus…

MORAL BOZMA TEKNİKLERİ

Sevgili dostlar,

Ülkemizin pek çok cepheden saldırı altında olduğu bu günlerde en tehlikeli saldırılar görünmeyen ve psikolojik harp amaçlı hamlelerdir. Çünkü geldiğini gördüğünüz bir yumruğa önlem alabilirsiniz ama sizi deviren esas yumruk,görmediğiniz yumruktur.

Psikolojik harbin temel amaçlarından biri hedef ülke insanlarının moralini düşürmek ve mücadele azmini kırmaktır.Morali olmayan insanlar ne kadar güçlü olurlarsa olsunlar direnmekten kolayca vazgeçerler ve kaybedilen her savaş önce insanların zihinlerinde kaybedilir.

Bugün sizlerle Psikolojik Harp çerçevesinde Moral Bozma (DEMORALIZATION) tekniklerinden bahsedeceğim böylece şahit olduğunuz pek çok olayda yapılan hamleleri görüp analiz etme şansınız olacaktır.Kullanılan tekniğin ne olduğunu bilirseniz etkisinden de kaçınmanız mümkündür.

1) Düşmanın moralini bozmak ya somut şekilde onu askeri açıdan yenmekle veya kendi durumuyla alakalı görüş açısını değiştirmekle olur. Görüş açısı değiştirmeye basit bir örnek verecek olursam,eğer…

BİLİNÇALTI TEMİZLİĞİ.

Sevgili dostlar,

Amerika’da 1970’ler sonrasında ülkemizde de son yirmi yıldır gözlemlemeye başladığım ilginç bir kişisel gelişim hizmeti insanlara sunulmakta. Bu büyük hizmetin ismine “Bilinçaltı Temizliği” diyorlar.
Google hazretlerinde böyle bir arama yaptığınız zaman hepsi de birbirinden “uzman” arkadaşların bilinçaltınızı temizleyip pırıl pırıl ve mis gibi yapacaklarını iddia eden reklamlarını, sitelerini hatta televizyon programlarını görebilirsiniz (reyting reyting)
Bu hepsi de birbirinden değerli “bilinçaltı temizlik uzmanlarının” farklı farklı sanatları var. Kimi Hindistan gezisinde yüz dolar verip katıldığı ve orada sokaktaki dilencilerin bile yaptığı bir takım meditasyon tavsiyelerinde bulunuyor, kimi hipnoz ve telkinle bilinçaltınızı Domestosla temizlenmiş gibi yaparım diyor, kimisi de ciddi şekilde eski transistörlü radyolardan bozulmuşa benzeyen uydurma makinelere sizi kablolarla bağlayarak bu işi çözdüklerini iddia ediyorlar.

İşin bence gerçeğini (bak bence dedim) söylemem g…