Ana içeriğe atla

İKNA TAKTİKLERİ EĞİTİMİ




İKNA TAKTİKLERİ EĞİTİMİ
Tüm dünyaca kabul edilen kurallardan birisi “Hayat herkesin ikna ettiği ve ikna edildiği bir arenadır” kuralıdır.Görüp ve bildiğimiz her ürün ve fikir birilerinin zihninden çıkmış ve bu insanların başka insanları etkin şekilde ikna etmesi sonucu bizlere kadar ulaşmıştır.
İkna etmek ve ikna edilmek psikolojik bir süreçtir ve Sosyal Psikoloji uzmanları tarafından insanları ikna etmenin zihinsel sistem ve formülleri detaylıca araştırılmakta ve her gün yeni bir bilimsel teori ortaya konmaktadır. İnsanları ikna etmenin formülleri bilim tarafından insanların hizmetine sunulmuş  ve tüm dünyada vizyon sahibi devletler tarafından propagandada, şirketler tarafından satış pazarlama  halkla ilişkiler ve üretim operasyonlarında ve bireyler tarafından da kendi kariyer ve özel hayatlarında kullanılmaktadır.
Algı Yönetimi Uzmanı Aydın Serdar Kuru tarafından dünyadaki en son bilimsel gelişmeler incelenip bir araya getirildikten sonra Türk şirketlerinin ihtiyaçlarına ve kültürel özelliklerine göre konumlandırılan İkna Taktikleri Eğitimi  9 Psikolojik İkna Taktiği doğrultusunda bu alanda kendine has özel Algı Yönetimi teknikleriyle de yapılandırılmış çok özel bir eğitimdir.
İkna Taktikleri Eğitimi insanların farklı duygularına hitap eden özel psikolojik taktiklerin kolay,hızlı ve etkin bir şekilde katılımcılara öğretilmesini hedef almaktadır.
Firmaların İkna Taktikleri Eğitiminden kazanacakları olası avantajlar aşağıdaki gibidir
a) Görevleri firmanın ürün ve hizmetlerinin insanlar tarafından tercih edilerek satın alınmasını sağlamak ve onları bu doğrultuda ikna etmek olan Satış ve Pazarlama Departmanı yönetici ve çalışanlarının performanslarının büyük oranda artması ve şirketin satış oranlarının gözle görülür şekilde yükselmesi.
b) Sorumlulukları firmanın marka imajını oluşturmak,olası müşteri şikayetleri ve kriz durumlarına müdahale etmek olan Halkla İlişkiler (PR) ve Kurumsal İletişim Departmanı yönetici ve çalışanlarının ikna ve iletişim becerilerinin önemli ölçüde yükselerek firmanın Marka değerinin artması ve olası krizlerin firmaya zarar vermeden önlenerek  bazı durumlarda avantaja çevrilebilmesi
c) Firma içinde çalışanların motivasyonuyla ilgilenen İnsan Kaynakları Birimine bağlı uzmanların şirket çalışanlarını  kurumsal hedefler doğrultusunda daha etkin şekilde motive edebilmeleri ve performans düşüklüğü durumlarında hızlı bir şekilde çalışanın zihinsel sistemine müdahele ederek performanslarını arttırma becerisini kazanmaları. Firma çalışanları arasında çıkabilecek anlaşmazlık ve çatışma durumlarındaysa ilgili İK uzmanı ve yöneticilerinin tarafları uzlaşmaya çok daha kolaylıkla ve kesin şekilde ikna ederek Firmanın operasyonlarının şirket içi çatışmalardan zarar görmesine engel olmaları.
d) Firmanın ürün ve hizmetlerini yapılandıran AR-GE ,Üretim ve Organizasyon departmanları yönetici ve çalışanlarının ürün ve hizmetleri dizayn edip yapılandırırken Psikolojik İkna Taktiklerini göz önüne almaları sonucunda ürün ve hizmetlerin tüketiciler tarafından tercih edilmesinin daha en temel başlangıç aşamalarında sağlanması.
e) Firmanın tepe yönetiminin İkna Taktikleri konusunda aldıkları eğitim sayesinde firma hedefleri doğrultusunda katılım gösterdikleri Müzakere,İş görüşmesi ve İhale süreçleri gibi birebir iknaya yönelik operasyonlarda rakip firma yöneticilerine kıyasla büyük bir avantaj sağlamaları ve karşılarındaki kişileri çeşitli bilişsel ve bilinçaltı yöntemlerle kendi hedefleri doğrultusunda uzun süreli ikna edebilmeleri
İkna Taktikleri Eğitiminin İçeriği ve temel özellikleri şunlardır :
Bir gün süren eğitim Psikolojik İkna Taktiklerinin katılımcılara hızlı,kolay ve uygulanabilir bir şekilde öğretilmesine yönelik olarak özel Algı Yönetimi metodlarıyla dizayn edilmiştir. Her eğitim ilgili firmanın sektörel  ihtiyaçları göz önüne alınarak özel ve farklı olarak hazırlanır. Her firma tamamen kendilerine özel farklı bir eğitim sürecinden geçer.
Eğitim Yapısı:
a) İkna Taktikleri konusunda genel bilgi verilmesi
b) İkna etme ve ikna edilmenin psikolojik temelleri ve insan zihinsel yapıları hakkında bilgi verilmesi
c) Psikolojik ikna taktiklerinin zihinsel olarak insanlara nasıl etki ettiğinin mekanizmasının anlatılması
d) 9 Psikolojik İkna Taktiğinin  firmaya özel hazırlanmış görsel örnekler ve birebir canlandırmalarla anlatılması
e) Dünyadan ve Türkiyeden seçilmiş kurumsal İkna Taktikleri operasyon örneklerinin sunulması
f) Katılımcıların 9 Psikolojik İkna Taktiğini doğru anladıklarının kontrolünün zihinsel çağrışım metoduyla yapılması
g) Soru-Cevap kısmı
h) Başarılı İkna Taktikleri örnekleri video sunumu.
Eğitim sonrasında tüm katılımcılara özel hazırlanmış ve Türkiye’de bu alanda verilen tek “İkna Taktikleri  Sertifikası”verilecektir.
Firmanızın karlılık ve etkinlik oranını büyük çapta arttıracak  “ İkna Taktikleri Eğitimi” hakkında geniş bilgi almak ve yıllık eğitim programımız içinde yerinizi ayırtmak için lütfen temasa geçiniz.

İSTANBUL
Ayça Kuru Akademi
Telefon : 0554 280 44 84İZMİR
İZMİR
İzmir Gelişim Akademisi
Telefon: +90 232 422 59 44


  

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KENDİNE GÜVENSİZLİKTEN KURTULMAK İÇİN 10 TAVSİYE.

Sevgili Dostum,

Objektivizm isimli felsefi akımının kurucusu ve saygı duyduğum yazarlardan bir tanesi olan Ayn Rand hanımefendi şunu söyler : 

“Kendine değer vermeyen insan, hiçbir şeye ve hiç kimseye değer veremez”

Bu, kendine güvensizliğin insanların ve toplumların hayatlarını ne kadar zorlaştıran bir düşünce bozukluğu olduğunu açıklayan çok doğru bir sözdür.

Gerek koçluk ve eğitim çalışmalarımda, gerek günlük yaşamımda insanların kendilerini boğan kocaman güvensizlik mengeneleri içinde yaşamaya çabaladıkları mutsuz ve karamsar hayatlarına sık sık şahit olmaktayım

Bu sebeple kendine güvensizlik üreten düşünce ve algı bozuklukları, üzerinde en çok çalıştığım konulardan bir tanesi olmakta.

Eğer sende kendine güvensizlik cehennemi içinde yaşayan ve bu sebeple hayatın birçok renginden kendini mahrum eden insanlardan biriysen, öncelikle bunu dürüstçe kabullenmen gerekiyor.

Şunu iyi bil ki bu sorunu seninle birlikte yaşayan milyonlarca insan var ve bu insanların büyük çoğunluğu dışardan göründük…

MUTLU OLMAK İÇİN VAZGEÇMEN GEREKEN 15 ŞEY.

Sevgili Dostum,
Roma İmparatorlarından aynı zamanda Stoacı bir filozof da olan Marcus Aurelius yüzlerce yıl önce "Hayatınızdaki mutluluk düşüncelerinizin kalitesine bağlıdır" tespitinde bulunmuştur. 
Mutlu olmak için neler yapman gerektiği konusunda bir çok kitap ve yazı bulabilirsin ancak ben bu yazıda mutlu olmak için yapmaman ve vazgeçmen gereken şeyler üzerinde durmak istiyorum.
Bu yazıyı dikkatlice okur ve burada vazgeçmeni istediğim şeylerden en azından bir kaç tanesini hayatından çıkarmayı becerebilirsen yaşam hakkındaki olumsuz algın değişerek daha olumlu ve mutlu bir yaşamın kapısını arayabilirsin. 
Bunları yapamam dersen en azından bir kaç kere üst üste okumanı istiyorum. Buna da üşenirim diyorsan en azından bu yazıyı arkadaşlarına paylaş çünkü bu basit hareketinin bile kimin hayatını değiştireceğini  bilemezsin. Bunu da yapamam diyorsan sana söylenecek pek bir şey yok.
Hadi başlayalım bakalım yapmaman ve hayatından çıkarman gereken şeylere.
1) Her zaman haklı olm…

BAŞARISIZ BİR İNSAN OLMANIN DOKUZ YOLU

Sevgili Dostum,

Yıllardır seni daha başarılı bir insan yapmak için uğraşıp duruyorum. İşimi gücümü bırakıp sana güzel güzel yazılar yazıyorum ama okumuyorsun ve "hocam çok uzun yazıyorsunuz" diye bana mesajlar atıyorsun.

Tamam kardeşim diyorum ve sana kısacık kısacık resimli paragraflar yazıyorum bu sefer de "ee hani burada bir şey yazmıyor bana ne yapacağım tam anlatmamışsın" diye bana kızıyorsun. Bu sefer sana ulaşabilmek için minnacık minnacık uyandırıcı tweetler atıyorum onları da laf sokmalı ve esprikli söz değil diye beğenmiyor ve benim yerine trolleri takip ediyorsun.

Bu iş yazıyla olmuyor, gel bak sana eğitim düzenledik ve sadece bir akşam yemeği parasına bir günde sana otuz kitaplık bilgi vereceğim, üstelik benimle tanışıp istediğin soruyu da sorabilirsin diyorum "size şimdi para mı vereceğiz,hep paragözsünüz zaten" diyorsun (sanki cebindeki telefonla ayağındaki ayakkabıyı sana bedava verdiler de biz paragöz olduk).

Hele öyle sana "bak,ben …